פיצוי על שינוי תנאי הטיסה או תנאי כרטיס הטיסה
חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי וכן חוק התעופה האירופי (EC 261 Regulation) מעניקים הגנה לנוסעים אשר סבלו משינוי לרעה בתנאי הטיסה או ההושבה במהלך הטיסה. לדוגמא, נוסע שרכש במיטב כספו כרטיס טיסה למחלקה ראשונה וכאשר הגיע לשדה התעופה גילה לתדהמתו כי הוא נדרש לשבת במחלקת תיירים.
אנו נוכל לתבוע את חברת התעופה ולהשיג עבורכם את הפיצוי המקסימלי בהתאם לנסיבות ומרחק הטיסה. לאחר בחינת המקרה, נוכל לתבוע את חברת התעופה בהתאם לחוק הישראלי או האירופי על מנת להניב לכם את הפיצוי הגבוה ביותר.
פיצוי על שינוי תנאי הטיסה או תנאי כרטיס הטיסה
לעיתים, נסיבות בלתי צפויות עלולות להוביל את חברת התעופה לשנות את תנאי כרטיס הטיסה, ההושבה וכדומה.
במקרים בהם "משדרגים" את הנוסע למחלקה ברמה גבוהה, מדובר בבונוס מצד חברת התעופה, אך כאשר "משנמכים" ומעבירים את הנוסע למחלקה נמוכה יותר מדובר בשינוי שפוגע בנוסע וכתוצאה מכך הוא זכאי לפיצוי כספי והטבות מצד חברת התעופה.
על פי חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי, כל נוסע שסבל משינוי תנאי הטיסה או העברה למחלקה נמוכה יותר זכאי לפיצוי כספי בהתאם לטבלה הבאה:
אנו נוכל לחסוך לכם כאב ראש, מאמצים ובירוקרטיה מול חברת התעופה. השירות של משרד עו"ד רון סולן מבוסס הצלחה כך שהמטרה שלנו היא להשיג לכם את הפיצוי המקסימלי שקבוע בחוק בהתאם לנסיבות האירוע.
אנו פועלים מול כל חברות התעופה הטסות לישראל ומישראל, כך שאנו סבורים שנוכל להשיג עבורכם את הפיצוי שמגיע לכם בצורה מהירה, קלה ופשוטה במיוחד.
לקבלת פרטים נוספים על פיצוי כספי בגין שינוי תנאי הטיסה, שינוי מחלקה או תנאי כרטיס הטיסה ניתן ליצור עימנו קשר