פיצוי על עיכוב בטיסה
מדיניות השמים הפתוחים שמונהגת בישראל החל משנת 2011, מובילה מצד אחד לזינוק בכמות הנוסעים הטסים לחו"ל אך מצד שני, מובילה לעלייה משמעותית בכמות העיכובים והאיחורים.
מספיק להעיף מבט חטוף על לוח ההמראות והנחיתות בנתב"ג כדי ללמוד כי אחוז נכבד מהטיסות הממריאות מישראל או נוחתות בישראל, מתעכבות והדבר נכון כלפי כלל חברות התעופה.
אם גם אתם סבלתם מעיכוב של מעל 3 שעות בטיסה, אנו מזמינים אתכם לדרוש באמצעותנו את הפיצוי הכספי שמגיע לכם בהתאם לחוק התעופה האירופי (EC 261 Regulation) או במקרה שסבלתם מעיכוב של מעל 8 שעות בטיסה, אנו מזמינים אתכם לדרוש באמצעותנו את הפיצוי הכספי שמגיע לכם בהתאם לחוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי.
אנו נוכל לתבוע בשמכם את חברת התעופה ולהשיג עבורכם פיצוי כספי של 1,280 ₪ עד 3,080 ₪ (לפי החוק הישראלי) או פיצוי כספי של 250 יורו עד 600 יורו ₪ (בהתאם לחוק האירופי).
לצורך הדוגמא, משפחה של 4 נפשות, יכולה לקבל בהתאם לחוק כ – 5,120 ₪ עד 12,320 ₪ (לפני שכר טרחה מבוסס הצלחה) ולכן בהחלט מומלץ להיות אקטיביים ולדרוש באמצעותנו את הפיצוי הכספי המגיע לכם על פי חוק.
פיצוי על עיכוב בטיסה בהתאם לחוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי
חוק שירותי תעופה (חוק טיבי) הישראלי מעניק הטבות ופיצוי כספי בגין עיכובים של מעל שעתיים בטיסה. בכל עיכוב של מעל שעתיים, חברת התעופה מחויבת על פי חוק להעניק לנוסעים שירותי סיוע (מזון, משקאות ותקשורת בסיסית).
כמו כן, אם העיכוב בטיסה עלה על 8 שעות, חברת התעופה מחויבת לשלם לכלל הנוסעים פיצוי כספי בגובה של 1,280 ₪ עד 3,080 ₪ בהתאם למרחק הטיסה בדומה לדין של טיסה שהתבטלה.
פיצוי על עיכוב בטיסה בהתאם לחוק התעופה האירופי (EC 261 Regulation)
חוק התעופה האירופי (EC 261 Regulation) הוא נוח יותר לנוסע בהשוואה לחוק שירותי תעופה הישראלי, הואיל והוא מקנה לנוסע אפשרות לדרוש פיצוי כספי בגין עיכוב בטיסה, בסכום של €250 עד €600 החל מעיכוב של 3 שעות בטיסה, זאת להבדיל מחוק שירותי תעופה הישראלי אשר מקנה לנוסע אפשרות לדרוש פיצוי כספי החל מעיכוב של 8 שעות בהמראת הטיסה.
במקרה שבו טיסה התעכבה ביותר מ8 שעות, נוסעים ישראלים, אשר טסים לאחת ממדינות האיחוד האירופי או מאחת ממדינות האיחוד האירופי לישראל, יכולים לבחור האם לתבוע את חברת התעופה בהתאם לחוק הישראלי או האירופאי.
לא אחת נתקלנו בנוסעים אשר אינם מכירים את החוק האירופי או הישראלי, פנו לחברת התעופה, בזבזו זמן ומשאבים רבים בהתנהלות המתישה מול חברת התעופה, ובסופו של דבר קיבלו פיצוי נמוך באופן משמעותי מזה שמגיע להם (והיו יכולים לקבל באמצעותנו).
אנחנו נוכל לבדוק את נסיבות המקרה הפרטני שלכם ולפעול באפיק אשר יקנה לכם את הפיצוי המקסימלי.
אם טיסה שגרתית הפכה לסיוט כתוצאה מהתנהלות חברת התעופה, זה הזמן לפנות אלינו ולקבל פיצוי כספי שיקל במעט על עוגמת הנפש והנזק שנגרם לכם.
לקבלת פרטים נוספים על פיצוי כספי בגין עיכוב בטיסה, ניתן ליצור עימנו קשר.